Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Een nieuw blog in consuminderland

Na bijna een jaar blogs over consuminderen te hebben gevolgd, waag ik nu zelf de grote stap in blogland. Een beetje eng vind ik het wel want ik geef me ook deels bloot. Waarom dan toch een blog? Omdat ik na jaren in ontkenning te hebben geleefd dat ik schulden had, het ene gat maar met het andere gat vulde, heb besloten dat het genoeg is. Ik wil langzaam weer mijn financiele vrijheid terugwinnen. Dat zal een pad zijn met vallen en opstaan. Langzaam probeer ik die eerste schreden op het pad te zetten in de hoop dat ik dadelijk net als medebloggers me kan concentreren op geld opzij zetten van een eventuele studie van dochterlief, om minder te kunnen werken en hopelijk deels mijn hypotheek af te lossen. Dat is mijn doel. Ik hoop dit over 3 jaar te bereiken als ik hopelijk dan uit de schulden ben.

1 opmerking:

  1. Heel veel succes ermee!! Een blog is in ieder geval een mooi hulpmiddel, ik houd er nu zelf twee jaar een bij en heb er echt heel veel aan gehad.

    BeantwoordenVerwijderen