Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Mutsen-actie

Dat je geen administratie moet doen als je een wattenhoofd hebt, bleek vandaag wel weer. Ik maakte namelijk twee keer een extra aflossing over waardoor we nu amper geld op de rekening hebben staan. Lekker slim (not). Dus straks kan ik naar de bank om het ongedaan te laten maken of ik pin simpelweg het geld en stort het weer op de rekening. Helaas kost geld opnemen met de creditcard ook weer geld. Ik zou het kunnen overmaken maar dat kost weer tijd en die tijd heb ik niet. Er worden namelijk nog twee rekeningen afgeschreven en ik heb zo geen zin dat die dan weer worden gestorneerd.

Blijkbaar zit het nieuwe systeem die ik begin deze maand heb opgezet dus nog niet helemaal goed in mijn hoofd. Dus ik ga nu maar weer verder met balen....... grmbl. 

6 opmerkingen:

  1. O balen, dat heb ik ook wel eens gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei. das nie bes. Volgens mij kun je dat niet meer corrigeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je een storting gedaan heb is dat volgens mij niet meer terug te halen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps! Volgens mij wordt dat lastig terughalen.... zou het lukken om met dit geld rond te komen als je heel, heel, heeeeel zuinig doet misschien??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee dat gaat niet lukken. Ik heb vanmiddag geld met de creditcard opgenomen. Daar was ook de dubble betaling naar toe gegaan. Ook meteen weer teruggestort naar de betaalrekening. Helaas betaal je alleen we'l voor een cash-opname met creditcard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar niet eten is ook geen optie joh. Hup, vergeten en weer doorgaan!

      Verwijderen