Pagina's

maandag 2 maart 2015

Bis gleich

Daar gaan we dan morgen. Eerst een dagje morgen nog sfeerproeven de stad en dan woensdag heb ik van vroeg in de ochtend tot halverwege de middag sollicitatiegesprekken. Allerlei gedachten schieten door mijn hoofd van spannend, leuk tot aan waar ben ik in eigenlijk mee bezig. Manlief probeerde me nog wat meer moed en daadkracht te geven door de woorden eraan toe te voegen  je gaat nu eindelijk voor een baan waar je tot je recht komt en die je meer dan verdient. Kijk dat geeft dan weer moed ;-).

In afwachting van morgen heb ik vandaag en dit weekend mijn verjaardag gevierd. Vandaag was ik dan echt jarig maar tja maandag is een beetje een duffe dag. Dochterlief had een prachtige tekening gemaakt die ze ook heel mooi had ingepakt. Ook had ze een boekenstandaard voor in de keuken gekocht. Ik had het ding voor nog geen €3.00 bij de B.lokker zien liggen. De hint was begrepen en vanochtend stond ze dus stralend met het pakje voor mij. In het weekend was mijn moeder er ook. Dat was gezellig maar wel vermoeiend. Ik heb haar ook verteld van mijn sollicitatie. Ze steunt het maar heeft het er wel moeilijk mee. Ze vind de afstand onoverkoomlijk. Ik heb haar een paar keer op haar hart gedrukt dat ik er nog niet zit. Ik moet eerst maar eens goed door de gesprekken komen en dan het eens worden over het salaris.

Tja en dat salaris. Dat was wel even een dingetje. Hoe bepaal je nu een salaris als je daar niet een heel goed zicht op hebt? Banen worden daar namelijk zonder salarisindicatie geadverteerd. Enig zoek- en navraagwerk gaf wel een indicatie. Vandaag heb ik ook op cost of living gezocht en hierdoor heb ik nu een goed beeld wat ik zou moeten vragen. 

Ik ben ingecheckt. Mijn koffer is bijna ingepakt. Morgen begint de eerste stap naar hopelijk een nieuw avontuur in mijn leven. 

13 opmerkingen:

  1. Heel veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes, ga ervoor! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefelicteerd met je verjaardag en voor woensdag heel veel sukse, Je kan het , Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes gewenst! Ik zal voor je duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes! Ik duim mee met Jolanda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent nog 57 minuten jarig. Verlate felicitaties. Zet hem op bij je sollicitatie. Spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je heel veel succes en sterkte. Zet hem op! Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel erg veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    Je gesprekken zullen nu wel voorbij zijn..ik hoop je binnenkort weer te kunnen feliciteren maar dan met je nieuwe baan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen